
Bij veel mensen treedt gewenning op. Ze vinden de koffie beroerd maar drinken hem toch op, zonder te klagen. Ze hebben gewoon zin in koffie en als het dan maar warm en bruin is, dan gaat het voor koffie door. Maar het kan ook anders!
Durf de werkgever om lekkerdere koffie te vragen en gebruik daarvoor de onderstaande argumenten:
De werkgever zou moeten beseffen dat goede koffie een belangrijke motivator is voor het personeel. Dat geldt overigens ook voor de directie zelf. Daarnaast beseffen dat goede koffie niet alleen haar positieve bijdrage levert voor werklust en sfeer onder het personeel, maar ook voor bezoekende klanten en partners. De kwaliteit van je dienstverlening uit zich immers ook in ‘details’ als goede koffie. Werknemers verrassen door te investeren in betere koffie van goede kwaliteit. Denk aan de geur van versgemalen arabica koffie die zich door het pand verspreidt. Die paar centen extra per kopje verdient men dubbel en dwars terug door blij en gemotiveerd personeel.
1 comment:
Word!!!!
Al dat SBS6 publiek dat plichtmatig en stilzwijgend hun D.E. Siroopbocht zitten weg te buffelen omdat dat nu éénmaal voorhande is en ze blijkbaarniet beter weten.
Post a Comment