Thursday, January 3, 2008

Sprong in het diepe

Op oudejaarsdag heb ik mijn vaste baan opgezegd. Vanaf 1 februari zal ik me volledig bezighouden met mijn eigen bedrijf, MyDomotica.


We, ik doet dit samen met een compagnon, ontwerpen en ontwikkelen domotica installaties. Wat is domotica? We hebben al 1 installatie opgeleverd en onze eerste klant is zeer tevreden! Ons kantoor is op de mooie Laan van Meerdervoort te Den Haag (nr. 405). Zie ook onze website.

Het voelt een beetje vreemd allemaal maar op een goeie manier. Een beetje het gevoel wat je had tijdens de laatste lessen op de middelbare school. Erg fijn om ermee klaar te zijn, maar toch was het eigenlijk een mooie tijd. Tijd om los te laten, uit de comfort zone: Vrij!

1 comment:

Franky Vitello said...

http://www.webwereld.nl/ref/rss/49402

Net op tijd weg dus. Het zal dan wel onrustig worden.